Powered By Blogger

måndag 21 december 2009

jag har också varit söt !?



3 dagar kvar och jag kan inte bli mer glad!

jag ångrade mej och ångrade mej igen
jag gjorde ett misstag att försöka lära mej hur man gör på blogg.se
men tror ni det gick, hah icke sa nicke. det gick inte alls
jag är trögfattad, och jag tycker den här sidan visar bättre
det är lättare att lära sig om jag säger som så
ja iallafall slutade min kväll i bråk med pojken.
inte roligt, men saker & ting löser sig i slutändan
jag har besvärligt ont i mina fötter, usch !
och inge bra är det att vara ute i kylan och trampa
nej som reumatiker skulle man bo i en bastu
då är man varm hela tiden, skulle faktiskt vara rätt så skönt ;)
nu är klockan 00:15 och jag ska kolla kuddens fluffighet
jag börjar jobbet 08:00 imorn & slutar 12:00, härligt.
Efter jobbet ska jag och fredrik käka frasses, mums !
nu ska jag o min mensjäklavärk gå till sängen
skriver mer i morgon, gnatt! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar